خدمات پس از لندینگ گروه مهاجرتی پاسارگاد

به این مطلب امتیاز دهید

به زندگی جدیدتان خوش آمدید

پس از خروج از فرودگاه، راهی کجا شویم؟ در کدام مکان ساکن شویم؟ چه کسی به استقبالمان می‌آید؟ چگونه باید خانه تهیه کنیم؟ پیداکردن کار چه مراحلی دارد؟ رزومه‌ باید چه فرمتی داشته باشد؟ چگونه اتومبیل بخریم؟ در کدام بانک حساب باز کنیم؟ کارت بیمه از کجا تهیه کنیم؟ و…

این‌ها بخشی از هزاران سؤالی است که در لحظۀ ورود به خاک کشوری جدید پیش روی شما قرار خواهد گرفت و مهاجرت به استرالیا نیز استثنا نیست. واقعیت این است که مهاجرت از همان هنگام که هواپیمای شما در خاک استرالیا فرود می‌آید، آغاز می‌شود و شما باید آمادگی رویارویی با چالش هایی جدید داشته باشید. در این میان، داشتن مشاوری که قدم‌ به‌ قدم و در هر مرحله کنار شما باشد، مؤثرترین عامل در کاهش تنش‌ها و استرس‌ های شماست. به همین منظور گروه مهاجرتی پاسارگاد خدماتی را تحت عنوان "خدمات پس از لندینگ" برای شما تدارک دیده است.

ما در بدو ورود منتظر دیدار شما هستیم تا شما را تا محل سکونتتان همراهی کنیم و با توجه به بودجه شما، محل سکونت شما را از قبل آماده کرده ایم. خدمات پس از لندینگ را در کنار ما تجربه کنید.
parallax background

تجربه آرامش با خدمات پس از لندینگ گروه وکلای مهاجرت پاسارگاد

گروه وکلای مهاجرتی پاسارگاد ، علاوه بر ارائه خدمات مهاجرتی مربوط به ویزا (از اقدام تا صدور)،برای خدمات پس از لندینگ هم می‎تواند در کنار شما باشد.

چنانچه درخواست بهره‌گیری از این بخش از خدمات را داشته باشید، مشاوران ما می‌توانند از لحظۀ لندینگ شما در خاک استرالیا، در کنار شما باشند.

ما می‌توانیم پیش از ورود شما به خاک استرالیا، متناسب با بودجۀ شما و با توجه به شناختی که از مناطق مختلف در شهرهای استرالیا داریم به شما مشاوره دهیم و منزل مد نظر شما را برایتان اجاره کنیم.

اکنون وقت استراحت شما است

مشاوران ما در فرودگاه به استقبال شما می‌آیند و شما را به درب منزلتان می‌رسانند.

در روز کاری بعد برای دریافت در تمام مراحل تهیۀ سیم‌کارت تلفن همراه، افتتاح حساب بانکی، تهیۀ کارت بیمۀ درمانی مدیکر، تهیۀ رزومۀ کاری و دادن مشاورۀ کاریابی در کنار شما هستیم و تنهایتان نمی‌گذاریم.

قوانین مهاجرت را از گروه وکلای مهاجرت پاسارگاد بپرسید

شما باید بدانید با افزایش موج گسترده مهاجرت از اقصی نقاط دنیا به کشورهای استرالیا، نیوزیلند و کانادا، قوانین و مقررات خاصی نیز برای ساماندهی به این کار طراحی و به اجرا درآمده است. قوانینی که عدم استفاده صحیح و دقیق از آنها در مسیر مهاجرت، مشکلات و صدمات بسیار سخت و جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

گروه وکلای مهاجرتی پاسارگاد همواره در تلاش است تا با تکیه بر تخصص و سابقه ای بسیار طولانی خود در امر مهاجرت، بهترین راه کارهای عملی را به متقاضیان محترم مهاجرت استرالیا ارائه نماید تا آینده ای بسیارخوب و موفق را برای دوستان خود به ارمغان بیاورد و خدمات پس از لندینگ را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

وب سایت گروه وکلای مهاجرت پاسارگاد همواره تلاش کرده است تا اطلاعات دقیق و به روزی را در رابطه با مهاجرت به استرالیا، مهاجرت به نیوزیلند و کانادا در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

شما می توانید از طریق این وب سایت به آخرین اطلاعات و اخبار مهاجرت دسترسی پیدا کرده و همچنین از آخرین تغییرات لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا به همراه اطلاعات تکمیلی آن از جمله شرایط پذیرش رشته ها و شرایط خاص ایالت ها مطلع گردید.

از زندگی جدید خود لذت ببرید ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− 3 = 3