فرم ارزیابی ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی

برای ارائه مشاوره هرچه بهتر به شما فرم ارزیابی ویزای سرمایه‌گذاری را تبیین کردیم تا با داشتن اطلاعات کافی از شما و سابقه شغلیتان بتوانیم بهترین راه مهاجرت متناسب با شرایط ونیاز شما پیدا کنیم.

خدمات ما کلیه ابعاد مهاجرت از دریافت اقامت دائم شما، خرید مشاغل یا اخذ ویزای سرمایه‌گذاری، افتتاح حساب بانکی، حمل‌و‌نقل یا جابه‌جایی حیوانات خانگی را پوشش می‌دهد.
«با اطمینان به استرالیا مهاجرت کنید»

اولین قدم برای تصمیم به مهاجرت، تکمیل فرم ارزیابی ویزای سرمایه گذاری مهاجرت به استرالیا است و ما به شما توصیه می‌کنیم برای سهولت در ارائه مشاوره، این فرم را تا انتها مطالعه نمایید. بسیاری از افرادی که در ابتدای مسیر مهاجرت هستند باید به این موضوع توجه کنند که صرفا با تکمیل یک فرم ارزیابی مهاجرتی نمی‌توانند برای آینده مهاجرتی خود تصمیم بگیرند. مسیر مهاجرت به استرالیا دارای پیچیدگی‌های خاصی است و شما نمی‌توانید این مسیر را فقط با تکمیل یک فرم آنلاین در چند دقیقه و مشاهده امتیاز خود ترسیم کرده و تصمیم‌گیری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما تماس حاصل فرمایید.

فرم ارزیابی ویزای سرمایه‌گذاری را می‌توانید براساس توانایی‌های خود تکمیل و برای ما ارسال کنید و ازگزینه‌های مختلف مهاجرت به استرالیا آگاه شوید، متخصصین مجرب ما می‌توانند شما را در یافتن بهترین راه مهاجرت راهنمایی نمایند، همچنین با مطالعه وب‌سایت ما می‌توانید روش‌های مناسب با شرایط خود را نیز بیابید.

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره‌ی رایگان هستید، یکی از فرم‌های ارزیابی صلاحیت ویزا را پر نموده تا اطلاعات شما به شکل دقیق‌تری مورد بررسی قرار گیرد. پس از آن، کارشناسان ما ظرف 2 روز کاری با شما تماس گرفته و به شما در مورد مسیر مناسب برای دریافت ویزای استرالیا مشاوره‌ می‌دهند.

فرم ارزیابی ویزای سرمایه‌گذاری در استرالیا

آن دسیته از افرادی که تمایل دارند از مسیر سرمایه‌گذاری در استرالیا وارد این کشور شوند و همچنین دوستانی که ویزای 188، 132 و همچنین 888 را برای خود انتخاب کرده‌اند، بسیار مناسب است. در این فرم ارزیابی مهاجرتی شما نیاز به تکمیل اطلاعات فردی، اطلاعات تماس، اطلاعات تحصیلی، اطلاعات کاری و اطلاعات اموال و دارایی‌های خود خواهید داشت. ما به شما اطمینان می‌دهیم که مشاوران ما بصورت کاملا تخصصی و موردی شرایط شما بررسی کرده و بهترین روش مهاجرت و مناسب‌ترین ایالت برای شما را ارائه می‌دهند.

  • اطلاعات تحصیلی

  • اطلاعات شغلی:

  • سطح زبان انگلیسی

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

43 − = 37